Klantenservice overzicht

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig ruilen. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per e-mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de verzendbevestiging die je per mail ontvangen hebt, vind je een retourformulier bijgevoegd. Hierop staan de volledige instructies en ons retouradres vermeld.

Past de doos niet door de brievenbus? Vraag een voordelig pakketlabel aan via ons contactformulier.

Meer informatie over het terugsturen van je bestelling vind je op de retourpagina.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

In de verzendbevestiging vind je de verwachte bezorgdatum voor jouw bestelling.

Is je bestelling op de verwachte bezorgdatum niet geleverd, dan is er wellicht sprake van vertraging bij de bezorgdienst. We vragen je in dat geval om de bezorging nog 5 werkdagen af te wachten.

In geval de levering uitblijft, neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je adres. We zorgen graag voor een oplossing.


Bestellen
Bestelproces

Selecteer jouw toestel via ons handige filter:
Selecteer je toestel

Na het vinden van de gewenste artikelen, voeg je deze aan je winkelwagen toe. Vervolgens ga je via de groene buttons naar de bestelpagina.
Groene Button
Op de bestelpagina geef je je adresgegevens in en selecteer je de gewenste verzend- en betaaloptie.

Afhankelijk van de gekozen betaaloptie, kom je op de betaalpagina van onze betaalprovider uit. Na een succesvolle betaling zal je bestelling afgerond zijn. Je ontvangt van ons binnen enkele minuten een orderbevestiging per email.


Betalen

Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden:

  • Bancontact
  • iDeal
  • Payconiq
  • Credit card
  • Achteraf betalen met Billink (NL)
  • PayPal
  • Vooruitbetaling per bank

Betalingen via bank- of kredietkaart worden afgerond via onze betaalprovider Pay. Mocht dit niet lukken, dan kun je voor een vooruitbetaling per bank kiezen en de overschrijving vanuit je eigen bankomgeving doen.


Annuleren / Wijzigen

Is je bestelling nog niet verzonden, dan is het wellicht nog mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan proberen wij de bestelling te annuleren of te wijzigen.


Bestelling volgen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging.

Zodra je bestelling ingepakt en verzonden is, sturen we je een verzendbevestiging. Werd je bestelling met een Track&Trace-code verzonden, dan kun je de bezorging opvolgen via de meegestuurde link.

Werd je bestelling als een brievenbuspakje verzonden, dan is het niet mogelijk om de levering op te volgen. Thuisblijven is echter niet nodig. De postbode bezorgt het pakketje in je brievenbus.


Kunnen wij als bedrijf / school / gemeente op rekening bestellen?

Bedrijven, scholen, VZW's en gemeenten kunnen op rekening bestellen met een betaaltermijn van 30 dagen.

U vindt een link om een offerte aan te vragen op de pagina van het gewenste product. We maken binnen 1 werkdag een vrijblijvende offerte voor u op, die na akkoord wordt omgezet in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt uw bestelbon uiteraard ook rechtstreeks naar ons doorsturen via het contactformulier.


Verzending
Gratis verzending

Verzending is altijd gratis. Bestel je vanuit België, dan heb je ook verzendmethodes waarvoor je kunt betalen, mocht je een snellere levering wensen of de levering van het pakket willen opvolgen.


Verzending België

Bestellingen binnen België worden altijd met bpost verzonden. We bieden je de volgende 3 opties:

  • bpost - Brievenbuspakje [Gratis]
  • bpost - Brievenbuspakje Prior
  • bpost - Track&Trace Pakket


Met een bpost - Track&Trace Pakket ontvang je een Track&Trace-link in de verzendbevestiging om de levering van het pakket op te volgen.

Op de bestelpagina zie je de prijs en verwachte leverdatum per verzendmethode.


Verzending Nederland

Bestellingen binnen Nederland worden altijd met PostNL verzonden. In de meeste gevallen sturen we je bestelling per briefpost op. Past het pakketje niet in de brievenbus? Dan sturen we het als pakket en ontvang je een Track&Trace-code om de bezorging te volgen.

Hoewel wij een Belgisch bedrijf zijn, verzenden wij dagelijks met PostNL in Nederland.

Alle informatie met betrekking tot verzending lees je op onze verzendpagina.


Wanneer bezorgd?

De snelheid van bezorgen hangt af van de gekozen verzendoptie.

Tijdens het afrekenen, laten we de verwachte leverdatum zien op de bestelpagina. Na de bestelling, vind je verwachte leverdatum ook terug in de verzendbevestiging.

Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de bezorging een aantal dagen langer duurt dan voorzien.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

In de verzendbevestiging vind je de verwachte bezorgdatum voor jouw bestelling.

Is je bestelling op de verwachte bezorgdatum niet geleverd, dan is er wellicht sprake van vertraging bij de bezorgdienst. We vragen je in dat geval om de bezorging nog 5 werkdagen af te wachten.

In geval de levering uitblijft, neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je adres. We zorgen graag voor een oplossing.


Ruilen / Retourneren
Mijn hoesje past niet.

Geen probleem. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig ruilen. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per e-mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de verzendbevestiging die je per mail ontvangen hebt, vind je een retourformulier bijgevoegd. Hierop staan de volledige instructies en ons retouradres vermeld.

Past de doos niet door de brievenbus? Vraag een voordelig pakketlabel aan via ons contactformulier.

Meer informatie over het terugsturen van je bestelling vind je op de retourpagina.


Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Je retourzending wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst verwerkt. Bij drukte kan dit oplopen tot maximaal 7 werkdagen.

Je ontvangt een e-mail zodra je retourzending verwerkt en terugbetaald is. Hierna kan het nog 1-3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening verschijnt.


Hoe wordt mijn retour terugbetaald?

Je wordt op dezelfde manier terugbetaald, als waar je oorspronkelijk mee betaald had.

Heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald, dan zal het bedrag ook via PayPal worden teruggestort.


Zakelijk bestellen
Bedrijven, scholen en openbare instellingen

Scholen, bedrijven en openbare instellingen kunnen op rekening bestellen, met een betaaltermijn van 30 dagen.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt uiteraard ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier om uw bestelbon door te sturen.


Grote aantallen bestellen

Wenst u een grote hoeveelheid hoesjes of accessoires te bestellen? We maken graag een vrijblijvende offerte voor u op met onze scherpste prijs.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier.


Zakelijk bestellen vanuit Nederland

Wanneer u als bedrijf of instelling vanuit Nederland bestelt, wordt de BTW verlegd. Het gaat hier om een intracommunautaire levering.

U dient eerst een account en een adres met geldig BTW-nummer aan te maken. Vervolgens kunt u afrekenen en wordt er geen BTW aangerekend.

Komt u er niet uit of lukt het niet? Neem dan zeker onze klantenservice. We helpen u graag verder.


Reseller worden

Heeft u een eigen verkooppunt en wenst u zelf hoesjes en accessoires te verkopen?

Als reseller koopt u accessoires voor de laatste toestellen in aan scherpe groothandelsprijzen. En dat zonder een minimum afname. Bovendien betaalt u eenvoudig op rekening.

Bekijk onze Reseller pagina en vraag direct een reseller account aan.


Garantie
Garantietermijn

Wij geven 6 maanden garantie op je aankoop. Zo ben je zeker dat je een deugdelijk product ontvangt.

Gaat je aankoop binnen die termijn stuk en werd de schade niet door jou veroorzaakt, dan zorgen wij voor de kosteloze vervanging van het product.

Schade ten gevolge van slijtage, overmatig gebruik, valpartijen of stoten vallen niet onder de garantie.


Garantie claimen

Neem contact op met onze klantenservice om je garantie te claimen. Vermeld je bestelnummer en voeg foto's van de schade toe zodat wij het probleem kunnen beoordelen.


Hoe contact opnemen?
Via het contactformulier

Stuur een bericht via het contactformulier.


Per e-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@gsm-hoesjes.nl


Per telefoon

Bel ons op één van onderstaande nummers:

Vanuit Nederland: 085 30 19 708
Vanuit België: 011 75 93 74

Op werkdagen zijn wij geopend van 09:00 - 17:00.