Klantenservice overzicht

Door drukte rond Black Friday kan de levering van je bestelling langer dan gewoonlijk duren. We passen onze levertijden hierop aan, maar desondanks kunnen er onvoorziene vertragingen ontstaan. We vragen je om de bezorging af te wachten tot enkele dagen na de aangegeven bezorgdatum, alvorens onze klantenservice te contacteren.

Geeft de Track&Trace aan dat je bestelling in de brievenbus bezorgd werd? Het kan voorkomen dat de tracking op brievenbuspakjes niet 100% accuraat is. Ook hier vragen we je om de bezorging enkele dagen af te wachten.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig ruilen. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per e-mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de verzendbevestiging die je per mail ontvangen hebt, vind je een retourformulier bijgevoegd. Hierop staan de volledige instructies en ons retouradres vermeld.

Past het pakketje niet door de brievenbus? Vraag een voordelig pakketlabel aan via ons contactformulier.

Meer informatie over het terugsturen van je bestelling vind je op de retourpagina.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

In de order- en verzendbevestiging vind je de verwachte bezorgdatum voor jouw bestelling.

Is je bestelling op de verwachte bezorgdatum niet geleverd, dan is er wellicht sprake van vertraging bij de bezorgdienst. We vragen je om de levering nog 3 bezorgdagen af te wachten. 

In geval de levering uitblijft, neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je adres. We zorgen graag voor een oplossing.


Bestellen
Bestelproces

Selecteer jouw toestel in drie eenvoudige stappen via ons handige filter:


Selecteer je toestel

Na het vinden van de gewenste accessoires voor jouw telefoon of tablet, voeg je deze aan je winkelwagen toe. Vervolgens navigeer je via de groene knoppen naar de bestelpagina.
Verder met afrekenen
Op de bestelpagina geef je je adresgegevens in en selecteer je de gewenste verzend- en betaaloptie.

Afhankelijk van de gekozen betaaloptie, kom je op de betaalpagina van onze betaalprovider uit. Na een succesvolle betaling zal je bestelling afgerond zijn. Je ontvangt van ons binnen enkele minuten een orderbevestiging per email.


Betalen

Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden:

  • Bancontact
  • iDeal
  • Payconiq
  • Credit card
  • PayPal
  • Achteraf betalen met Billink
  • Achteraf betalen met Klarna
  • Vooruitbetaling per bank

Betalingen via bank- of kredietkaart en Klarna worden afgerond via onze betaalprovider Pay. Mocht de betaling niet lukken, dan kun je voor een vooruitbetaling per bank kiezen en de overschrijving vanuit je eigen bankomgeving doen.

Kijk voor verdere informatie op onze informatiepagina over betalingen.


Annuleren / Wijzigen

Is je bestelling nog niet verzonden, dan is het wellicht nog mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen.

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan proberen wij de bestelling te annuleren of te wijzigen.


Bestelling volgen

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging.

Zodra je bestelling ingepakt en verzonden is, sturen we je een verzendbevestiging. Werd je bestelling met een Track&Trace-code verzonden, dan kun je de bezorging opvolgen via de meegestuurde link.

Werd je bestelling als een brievenbuspakje verzonden, dan is het niet mogelijk om de levering op te volgen. Thuisblijven is echter niet nodig. De postbode bezorgt het pakketje in je brievenbus.


Kan ik ook achteraf betalen?

Als consument heb je de mogelijkheid om één van onze Achteraf-betaalmethoden te selecteren, namelijk Billink en Klarna.

Houd er rekening mee dat achteraf betalen via Billink en Klarna een lening is.

Wens je als bedrijf of overheidsinstantie op rekening te bestellen, dan is dit zeker mogelijk. Bekijk de veelgestelde vragen onder Zakelijk bestellen voor meer informatie.


Verzending
Gratis verzending

We bieden altijd een gratis verzendoptie, zodat je nooit voor verzending hoeft te betalen. Wel zo fijn!

Wil je de levering echter kunnen opvolgen met een Track&Trace-code of ga je voor snelle verzending? Kies dan voor één van de betalende verzendopties, die zichtbaar zijn bij het afrekenen.

Houd er rekening mee dat deze verzendkosten niet vergoed worden bij een eventuele retour.


Verzending binnen België

Bestellingen binnen België worden altijd met bpost verzonden. We bieden je de volgende 3 opties:

  • bpost - Brievenbuspakje [Gratis]
  • bpost - Brievenbuspakje Prior
  • bpost - Track&Trace Pakket


Met een bpost - Track&Trace Pakket ontvang je een Track&Trace-link in de verzendbevestiging om de levering van het pakket op te volgen.

Op de bestelpagina zie je de prijs en verwachte leverdatum per verzendmethode.


Verzending binnen Nederland

Bestellingen binnen Nederland worden altijd met PostNL verzonden. We bieden je de volgende 3 opties:

  • PostNL - Brievenbuspakje [Gratis]
  • PostNL - Brievenbuspakje Trac&Trace
  • PostNL - Track&Trace Pakket


Hoewel wij een Belgisch bedrijf zijn, verzenden wij dagelijks met PostNL vanuit Nederland.

Alle informatie met betrekking tot verzending lees je op onze verzendpagina.


Wanneer wordt mijn pakje bezorgd?

De snelheid van bezorgen hangt af van de gekozen verzendoptie.

Tijdens het afrekenen laten we de verwachte leverdatum zien. Na de bestelling vind je verwachte leverdatum ook terug in de order- en verzendbevestiging.

Het kan in enkele gevallen voorkomen dat de bezorging een aantal dagen langer duurt dan voorzien.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

In de order- en verzendbevestiging vind je de verwachte bezorgdatum voor jouw bestelling.

Is je bestelling op de verwachte bezorgdatum niet geleverd, dan is er wellicht sprake van vertraging bij de bezorgdienst. We vragen je om de levering nog 3 bezorgdagen af te wachten. 

In geval de levering uitblijft, neem dan contact op met onze klantenservice met vermelding van je adres. We zorgen graag voor een oplossing.


Ruilen / Retourneren
Mijn hoesje past niet.

Geen probleem. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig ruilen. Vul het omruilservice formulier in om een omruiling aan te vragen. Onze klantenservice zal je bestelling, indien mogelijk, omruilen voor een passend alternatief.

We houden je per e-mail op de hoogte over de status van je omruiling.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In de verzendbevestiging die je per mail ontvangen hebt, vind je een retourformulier bijgevoegd. Hierop staan de volledige instructies en ons retouradres vermeld.

Past het pakketje niet door de brievenbus? Vraag een voordelig pakketlabel aan via ons contactformulier.

Meer informatie over het terugsturen van je bestelling vind je op de retourpagina.


Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Je retourzending wordt doorgaans binnen 3 werkdagen na ontvangst verwerkt. Bij drukte kan dit oplopen tot maximaal 7 werkdagen.

Je ontvangt een e-mail zodra je retourzending verwerkt en terugbetaald is. Hierna kan het nog 1-3 werkdagen duren voordat het bedrag op je rekening verschijnt.


Hoe wordt mijn retour terugbetaald?

Je wordt op dezelfde manier terugbetaald, als waar je oorspronkelijk mee betaald had.

Heb je bijvoorbeeld via PayPal betaald, dan zal het bedrag ook via PayPal worden teruggestort.


Zakelijk bestellen
Bedrijven, scholen en openbare instellingen

Bedrijven, scholen en openbare instellingen kunnen op rekening bestellen, met een betaaltermijn van 30 dagen.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt uiteraard ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier om uw bestelbon door te sturen.


Grote aantallen bestellen

Wenst u een grote hoeveelheid hoesjes of accessoires te bestellen? We maken graag een vrijblijvende offerte voor u op met onze scherpste prijs.

Op de pagina van het gewenste product, vindt u een link om een offerte aan te vragen. Onze klantenservice maakt een offerte op, die na akkoord omgezet wordt in een bestelling. De factuur kunt u in de meeste gevallen achteraf betalen.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen via het contactformulier.


Zakelijk bestellen vanuit Nederland

Wanneer u als bedrijf of instelling vanuit Nederland bestelt, wordt de BTW verlegd. Het gaat hier om een intracommunautaire levering.

U dient eerst een account en een adres met geldig BTW-nummer aan te maken. Vervolgens kunt u afrekenen en wordt er geen BTW aangerekend.

Komt u er niet uit of lukt het niet? Neem dan zeker contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.


Reseller worden

Heeft u een eigen verkooppunt en wenst u zelf hoesjes en accessoires te verkopen?

Als reseller koopt u accessoires voor de laatste toestellen in aan scherpe groothandelsprijzen. En dat zonder een minimum afname. Bovendien betaalt u eenvoudig op rekening.

Bekijk onze Reseller pagina en vraag direct een reseller account aan.


Achteraf betalen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar ontvang toch een factuur van Billink of Klarna.

Mogelijk is je bestelling vertraagd en ontvang je deze iets later dan voorzien. Neem contact op met onze klantenservice wanneer je jouw bestelling 3 werkdagen na de verwachte bezorgdatum niet ontvangen hebt.

Op de betalingsuitnodiging die je van Billink of Klarna ontvangt, zie je de uiterste betaaldatum. Om bijkomende kosten te vermijden, adviseren we je om altijd tijdig te betalen. Onze klantenservice helpt je graag verder wanneer er iets niet goed gaat.


Wat met mijn retour nu ik voor "Achteraf betalen" gekozen heb?

Klarna

Bij Klarna heb je de mogelijkheid om je factuur te pauzeren via de Klarna App. Zo kun je, wanneer je jouw bestelling bijvoorbeeld aan het einde van de betaaltermijn terugstuurt, de vervaldag opschuiven.

Houd de status van de betaling goed in de gaten, om te zien of wij je retour al verwerkt hebben. Neem indien nodig contact op met onze klantenservice.

Billink

Heb je achteraf betaald met Billink en is je retour nog onderweg? Dan raden we je aan om de betaling op tijd te voldoen, om bijkomende kosten te vermijden.

Houd de status van je Billink factuur dus goed in de gaten. Neem contact op met onze klantenservice als je bestelling niet terugbetaald werd.


Hoe contact opnemen?
Via het contactformulier

Stuur een bericht via het contactformulier.


Per e-mail

Stuur een e-mail naar klantenservice@gsm-hoesjes.nl


Per telefoon (tijdelijk niet beschikbaar)

Wegens drukte rond Black Friday zijn wij telefonisch tijdelijk niet bereikbaar. Neem in plaats daarvan contact met ons op via het contactformulier.


Garantie
Garantietermijn

Wij geven 6 maanden garantie op je aankoop. Zo ben je zeker dat je een deugdelijk product ontvangt.

Gaat je aankoop binnen die termijn stuk en werd de schade niet door jou veroorzaakt, dan zorgen wij voor de kosteloze vervanging van het product.

Schade ten gevolge van slijtage, overmatig gebruik, valpartijen of stoten vallen niet onder de garantie.


Garantie claimen

Neem contact op met onze klantenservice om je garantie te claimen. Vermeld je bestelnummer en voeg foto's van de schade toe zodat wij het probleem kunnen beoordelen.